mardi 16 janvier 2007

School en ski

Net als Dorine twee jaar geleden heeft Bart dit jaar met school een wekelijks ski-uitstapje... Iedere vrijdag gaan ze met school skiën, vertrekken 's ochtends om 8.00 uur en komen om 17.30 uur terug. Het ski domein waar ze naar toe gaan is Gréolières les Neiges wat nog geen 45 minuten hier vandaan is.
Dit poststuk hoort weer bij al die poststukken die ik kan schrijven over "leven als God in Frankrijk" want het is toch geweldig dat dit kan, je zou 's ochtends kunnen skiën en dan 's middags op het strand kunnen zijn...
Ik ben blij dat Bart dit ook mee maakt, zo zijn de eerste ski-ervaringen voorbij en kunnen we eindelijk "en-famille" wat vaker naar de bergen gaan.

4 Comments:

At 16/01/2007 13:06, Blogger Luepp said...

Oe, wat een bofkont. Leuk hoor. Ja en met de nieuwe Blogger kun je categorieen aanmaken. Zoals, in jouw geval, "leven als God in Frankrijk".

(PS. Vandaag mocht ik mijn Blog plotseling van Blogger upgraden. Dus zal ik ook gedoe hebben met passwords etc maar laten we het toch maar een kans geven.)

 
At 16/01/2007 13:13, Blogger Sien said...

ik moet altijd opnieuw inloggen, het is een echt zootje geworden met die blogger.

 
At 16/01/2007 14:17, Blogger Luepp said...

Ik overweeg wordpress te gebruiken. Ik zet dan mijn hele weblog gewoon op mijn eigen webserverruimte (war toch ook al mijn plaatjes en filmpjes staan). Wordpress voorziet je dus van de hele weblog engine of schil. Mijn webhoster liet het mij met een druk op de knop installeren. En toen kon ik gewoon mijn hele blog importeren met commentaren en al! Geweldig. Het is alleen een beetje pielen om de opmaak naar je eigen hand te zetten. En de mensen die reageren moeten een emailadres invullen dat wel onzichtbaar blijft voor anderen. Kijk maar op:

http://blog.luepp.nl/weblog/

 
At 16/01/2007 14:31, Blogger Sien said...

ja ik zie het, maar ik ben niet zo handig in al dat gedoe en ben als de dood dat ik m'n blog verlies haha, kan ik verder me hele leve wel janke hahaha, ik zal wel eens kijken op een rustig moment.

 

Enregistrer un commentaire

<< Home