jeudi 28 décembre 2006

Heel boos !

Ik probeer al dagen lang poststukken te schrijven over kerstmis, onze kerstmis, met de magische boom van mijn moeder die ieder jaar met èchte kaarsjes wordt opgetuigd, morgen is Dorine jarig dus ik wil wel iets moois over haar schrijven, Josje was jarig, mijn lieve nichtje die voor ons allen zo bijzonder is om verschillende redenen (het jaar van haar geboorte en dus kerstmis 1995 zal ik nooit vergeten !) MAAR BLOGGER WERKT NIET MEE ! Geen foto's, niks, het lukt gewoonweg niet, IK BEN HEEL BOOS ! Diep inademen, zen, morgen weer een dag...

5 Comments:

At 29/12/2006 09:12, Blogger MacBuccaneer said...

Dag Sien,
Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.

Ja, ik kan me zo voorstellen dat het frustreert, al die posts die je wilt plaatsen maar Blogger die niet mee werkt.
Het is een van de redenen dat er zo'n radiostilte van mijn kant is. Ik heb weinig tijd op het moment en als het dan niet wil lukken verdwijnt mijn enthousiasme als sneeuw voor de zon.

Maar vandaag is het feest; je dochter is jarig! Ik hoop dat jullie een leuke en gezellige dag hebben. De foto's zien we later wel, hahaha!

 
At 29/12/2006 10:18, Blogger Luepp said...

Gefeliciflapstaart! Ik wens jullie een fijne dag.

 
At 29/12/2006 12:32, Blogger Sien said...

Dank dank, je ziet, het is toch gelukt ! We maken er een fijne dag van !

 
At 29/12/2006 22:05, Blogger Michael van Eekeren said...

Sien is een verjaardag-monster, ik ken er niet een die zoveel verjaardagen bijhoudt en memoreert. Verder lijkt het toch echt op dat je verslaafd bent aan Blogger. Je moet niet vergeten dat tientallen, misschien wel honderden miljoenen mensen bloggen via gratis blogger en die doen dat vooral tijdens vakaties en dan weer vooral de kerstvakantie, denk ik. Geduld, doe gewoon wat je moet doen en bewaar het moois voor later. Wat in het vat zit verzuurt niet.
Gefeliciflapteerd Dorine, van de buurman die wat betreft verjaardagen het tegenovergestelde is. Ik houd ze niet bij.

 
At 31/12/2006 11:35, Blogger TwigtSenior said...

Nou, gratis of niet. het MOET gewoon werken, zet het anders gewoon uit met een mededeling of zo. Hoeveel ik niet een comment niet kon plaatsen en plaatjes die verdwenen en hele posts die niet aankomen, grrrrrr. Ook voor mij geldt het ; als het niet lukt (ook niet na wat geduld) gaat de lol er van af. Ben al aan het kijken of ik de blog niet kan verhuizen naar mijn provider Xs4all. Maar dat heeft ook wat voeten in aarde trouwens, nou ja. Ik heb de indruk dat het allemaal wat meer lukt op het ogenblik. Tot snel maar weer!!

 

Enregistrer un commentaire

<< Home