vendredi 29 décembre 2006

A Teener !!!

Het is me eindelijk gelukt en ik moet even inhalen wat ik de laatste dagen niet kon plaatsen vandaar dat ik vandaag en vooral voor mijn jarige Dorine jullie al deze leuke fotootjes wil laten zien...

Dorientje en Bartje een paar jaar geleden, wat lief samen...


Dorine als vamp bij Halloween
Dorine als clown...what a clown !
Dorine is 10, wat een leeftijd !!!






Volgend jaar middelbare school (ze is een jaar vooruit), een echt dametje wordt ze, maar toch geniet ik van haar kind zijn, het gaat al veel te snel !

5 Comments:

At 29/12/2006 22:08, Blogger Michael van Eekeren said...

Een jaar vooruit! In Frankrijk vind ik dat lastig, want ik vind elf al vroeg om naar de middelbare school te gaan, laat staan tien!
Wij zijn twaalf jaar gewend in NL

 
At 30/12/2006 09:46, Blogger Sien said...

dan heb jij het over eigenwijze fransen haha, met 17 heeft ze haar baccalaureat als ze zo door gaat !

 
At 31/12/2006 11:32, Blogger TwigtSenior said...

Vroeg of laat, in ieder geval gefeliciteerd! (en meteen maar een happy 2007 gewenst voor iedereen daaar aan ze koot)

 
At 02/01/2007 08:14, Anonymous Anonyme said...

We schelen maar 5 dagen, wat leuk! Gefeliciteerd!
Ook van mijn papa en mama.

 
At 02/01/2007 11:07, Blogger Sien said...

Die fijne steenbokjes, zijn de beste ! Dikke zoen !

 

Enregistrer un commentaire

<< Home