jeudi 21 décembre 2006

Hoezo druk ?

Nou, blijkbaar bij blogger hebben ze het ook te druk want ik kan niet eens een fotootje er bij plakken, afijn, dit alles om te zeggen dat het wel lijkt of iedereen druk druk druk is met van alles, ik had een foto van een kale lege denneboom, zo één staat er bij ons in de huiskamer, gewoon geen tijd om dat ding op te tuigen, een berg strijk, een lijst met boodschappen voor het kerstdiner, werk, want natuurlijk komen de helft van onze expatklanten hier kerstmis vieren dus overal verwarmingen aanzetten, ijskasten vullen, schoonmaken, de laatste werkzaamheden afmaken, rennen rennen rennen, maar ik geloof dat het bij iedereen zo is.
Het fijnste van deze week is toch wel dat we tussendoor nog "even" getekend hebben voor een huis waar we hopen in april in te kunnen gaan... er zullen een boel kaarsjes aan gaan deze dagen, dus die zijn voor ons dubbel zo belangrijk. Welterusten, morgen nog een zware dag, ik zal een foto maken van de boom als t'i af is !

6 Comments:

At 22/12/2006 15:39, Anonymous Anonyme said...

Knock, knock
Who´s there?
Mary!
Mary Who???
Merry Christmas and a Happy New Year!

 
At 22/12/2006 15:48, Blogger Sien said...

Merry Christmas to you Angel, good to see/hear/read you !!! You were gone for sooooooo long ! Fijne kerstdagen !

 
At 23/12/2006 22:25, Blogger TwigtSenior said...

Nou , Sien, sterkte met al die expatters. Wij hebben het ook gierend druk, maar nog wel een opgetuigd kertsboompje. Maar die is ook maar 80 cm hoog, dus dat lukte nog net. Gefeliciteerd met het nieuwe huis!!

 
At 24/12/2006 10:24, Blogger Sien said...

Onze boom staat nu toch, wel zo'n 2.50m, en nu koken !!!!
Fijne kerst allemaal !

 
At 27/12/2006 09:52, Blogger Luepp said...

Je zou tussen de bomen het bos kunnen missen maar het zat ertussen - een nieuw huis! Gefeliciteerd.

(Ik stel me die boom overigens haast voor als was i geplant in een berg strijkwas. Of opgetuigd met strijkwas. Ja, vooral de berg strijk was meelijwekkend. Dat riekt naar vele uren werk. Ik mag het trouwens nooit doen van Feliz. Ze zegt dat ik er niks van kan. Misschien heeft ze gelijk.)

 
At 27/12/2006 10:21, Blogger Sien said...

gelijk heeft ze, Philippe mag het van mij ook niet...

 

Enregistrer un commentaire

<< Home