mardi 9 janvier 2007

Papa

For his birthday
My Daddy couldn't be here, because he lives so far away
But I know he wishes he could be, since this is such a special day.
And though you cannot meet him, I wanted you to know
All about my daddy, and how much he loves me so.

He loved to tell me stories.
He taught me to ride my bike.
He surprised me with pink roses and taught me to fly a kite.
We used to share fudge sundaes, and ice cream in a cone.
And though you cannot see him, I'm not standing here alone.

I love my daddy very much, he's my shining star
And if he could, he'd be here, but heaven's just too far.
But sometimes when I close my eyes, it's like he never went away
I think of him, and when I want, I see him everyday.

Cause my daddy's always with me, even though we are apart
I know because he told me, he'll forever be in my heart.

If only for a moment, by the love of my shining star
And given the gift of believing, that heaven is never too far.

7 Comments:

At 09/01/2007 20:38, Anonymous Anonyme said...

Wat een mooi tijdsbeeld geeft deze foto en wat gezellig bij je vader op schoot! Je bent geen steek veranderd volgens mij. Ik heb je maar een keer in het echt ontmoet maar dat is genoeg om de gelijkenis te zien, die mond wow. En stoer dat je een auto in je hand hebt. Vooruitstrevend!

 
At 09/01/2007 23:30, Blogger Sien said...

@Wendy, Altijd zo gezellig als jij even langs komt, dank je dat je dat op deze dag deed, proost op mijn papa !

 
At 10/01/2007 21:04, Blogger MacBuccaneer said...

Je papa is nooit ver weg. Hij is in je hart, in je denken en in je doen. En bij jou ook in het gezicht want jij lijkt zeer zeker op hem.
En inderdaad, ook toen al was je stoer, maar dat kan ook niet anders met zo'n papa en een boel broers!

 
At 10/01/2007 21:09, Blogger MacBuccaneer said...

Sorry Sien, Ik heb de laatste dagen problemen met bloggen.
Gisteren lukte het me helemaal niet om te reageren op je lieve stuk over je papa en vandaag wilde hij ook niet plaatsen. En dan eindelijk toch maar wel en dan niet een keer maar wel twee keer.
Sorry, ik wil je comments niet 'spammen'.

 
At 10/01/2007 22:34, Blogger Sien said...

Ik denk dat we samen (met John) een algemen boze brief aan blogger moeten sturen, het wordt inderdaad te gèk zo, iedereen heeft problemen !
Dank voor je lieve comment, jij weet ook hoeveel een lieve vader gemist wordt !

 
At 21/01/2007 12:45, Blogger Michael van Eekeren said...

Daddy's girl. Daar denk je als vader wel eens aan als je, zoals vandaag en gisteren, pittige confrontaties hebt met een dochter die voor niemand bang is, al is ze zes jaar. Je wilt het zo graag goed doen, maar soms.. lukt het niet, omdat zij een pittig kind van zes is en ik een mens van vlees en bloed dat niet altijd in staat is om rustig te blijven.
Had jij dat ook wel eens met je daddy?

 
At 21/01/2007 13:38, Blogger Sien said...

Mijn vader was een hele rustige man, nooit een hoger woord, ik kan mij (jammergenoeg) maar van één klap herinneren, nooit, nooit was t'i boos, maar deze had ik verdiend, ik ging te ver en heb er nu nog spijt van.
Ach, ja, opstandige dochter, weer zo'n ervaring waar je door heen moet MAN, komt best wel goed !

 

Enregistrer un commentaire

<< Home