jeudi 11 janvier 2007

Supercars Sofia Special

Dit is een Supercars Sofia Special, allemaal verschillende auto's heb ik opgedoken voor haar, ik hoop dat je ze mooi vind. Er zijn er bij die bestonden al toen jij nog niet geboren was, maar dat waren toen al hele bijzondere auto's. Als je ons komt opzoeken zal je zeker genieten van de honderden autootje die Philippe in een oude vitrinekast bewaart, en weet je wat z'n laatste tik is ? Hij spaart (voor mij zegt hij, want ik ben een James Bond fan) alle autootjes van James Bond, uit al zijn films !!!
Renault Berlinette

Ferrari 360 Modena


Porsche Carrera

Bentley

Pininfarina (model nooit uitgebracht, staat in de MOMA (Modern Museum of Art) in New York)


Jaguar

Hummer limousine...

Ferrari 250 GTO

Bugatti Veron (de duurste auto ter wereld...)

Ferrari 599


SMORSCHE hahaha, een kruising tussen een Smart en een Porsche....

4 Comments:

At 12/01/2007 10:56, Blogger MacBuccaneer said...

Wauw Sien, dat zijn er een boel!
Ik geloof niet dat Sofia nu nog kan zeggend dat de Ferrari hoekig is. Persoonlijk ben ik een fan van die oude Renault helemaal bovenaan. Ik hou van die mooie oude auto's. Ben dan ook erg benieuwd naar de verzameling van Philippe.
Maar ik zou er ook helemaal geen bezwaar tegen hebben als ik in een Aston Martin zou moeten rijden. Mijn naam is Coll, Feliz Coll.

 
At 12/01/2007 11:16, Blogger Sien said...

Jij ziet jezelf al in de armen van James hahaha

 
At 12/01/2007 22:49, Anonymous Anonyme said...

WOW!!!!!!!!!Die Bugatti is MOOI!!!!!!En die Renault trouwens ook, maar die smorshe is echt het het toppunt hoor!!!

Sofia.

 
At 12/01/2007 23:06, Blogger Sien said...

blij dat je ze mooi vind ! en ik vind die Bugatti ook mooi !!! nog even sparen...

 

Enregistrer un commentaire

<< Home