mercredi 7 février 2007

10 Dogrules

1.The dog is not allowed in the house.

2. Okay, the dog is allowed in the house, but only in certain rooms.
3. Ok, fine, the dog is allowed in all rooms, but has to stay off the furniture.

4. The dog can get on the old furniture only.

5. Fine, the dog is allowed on all the furniture, but is not allowed to sleep with the humans on the bed.


6. Okay, the dog is allowed on the bed, but only by invitation.

7. The dog can sleep on the bed whenever he wants, but not under the covers.

8. The dog can sleep under the covers by invitation only!

9. The dog can sleep under the covers every night.

10. Humans must ask permission to sleep under the covers with the dog.

5 Comments:

At 08/02/2007 11:25, Blogger MacBuccaneer said...

Hahaha, heel herkenbaar! Wij hadden vroeger ook van die regels voor ons hondje. Die werden met vier pootjes dagelijks getreden.

En? Hoe vond je P&P? Was het de nieuwe film of de oude BBC serie?

Tja, dat dagrecord, het is dat je mij erop attendeerde maar ik weet niet hoe zoveel mensen tegelijkertijd op mijn blog komen. Alleen de trouwe stamgasten plaatsen commentaar en dat zijn er hooguit 8 ofzo.

 
At 08/02/2007 11:32, Blogger Sien said...

P&P, erg goed hoor (de nieuwe versie, film 2005) zelfs Phlippe vond het leuk ! Een beetje romantiek is nooit slecht !

 
At 08/02/2007 23:39, Blogger Michael van Eekeren said...

Zo is het wel, ik wist het al, maar je kunt het ook zien, nu, er is bewijs. Who is the boss? Te soft zijn jullie (ha ha). Mensen en hun dieren. Ik hoorde gisteren de oude Jan Wolkers in een slecht gemaakte documentaire zeggen dat hij na de dood van zijn eerste kat zich heilig voornam om nooit meer een kat te nemen omdat hij het zo erg vond dat ie dood was (ik herken dat gevoel), 'maar ja, met twee opgroeiende jongens kun je niet zonder huisdieren, hè..' Heeft Wolkers er toch weer een genomen en die lag nu ook begraven, een paar meter van de eerste.
Ik bedacht me laatst dat ik alleen nog maar buitendieren wil, kippen of zo, die leggen dan ook nog een eitje. Lijkt me beter, natuurlijker dan een dier dat door in je persoonlijke levenssfeer te vertoeven menselijke trekjes gaat krijgen (en dan laat ik me er niet eens over uit of dat nou echt zo is, of dat wij ons dat verbeelden.

 
At 09/02/2007 08:21, Blogger Sien said...

Als jij vossen en ratten wilt hebben in de tuin moet je vooral kippen nemen, bah vieze troep maken die...
Te soft,pfff, ik wil je geheugen wel verfrissen, Nemo is nog niet zo lang weg, hoe was jij daar mee...

 
At 10/02/2007 12:50, Blogger Marina said...

HOi Sientje, helemaal geweldig en inderdaad super herkenbaar! Ook voor poezen trouwens - die zijn misschien nog wel erger hahaha
Fijn weekend, en tot gauw - Marina

 

Enregistrer un commentaire

<< Home