lundi 29 mai 2006

Slim Fast...nou dat moet ik nog zien !

Ik probeer al jaren zo'n 15 à 20 kilo kwijt te raken, (vind ze iedere keer weer terug...) ik hoor ze hier al zeggen, die is gek, maar toch, en zeker nu de lente er weer is, en de fijne zomerjurkjes de kast weer uitkomen...








Toch voor dat het zover is (jaja, we gaan nog wel eens trouwen!) ik wil hem dit niet aan doen...

Als ik weer zo'n bui heb (oh ik ben zo dik, oh ik moet eens afvallen) dan kijk ik even naar deze foto's, dan moet ik er weer om lachen.


Zonde van de taart ! TAART ? Wie zei er Taart ? Taart jij zelf !

ps Kan wel merken dat het maandag is (en MANdag bij John, komt i weer met goddelijke vrouwen naar voren, nou dan kan je wel aan de slimfast !)

2 Comments:

At 29/05/2006 23:58, Blogger Luepp said...

Slim Fast is vast slim, maar kan iemand zich ook slank lachen? Hoe kom je aan die foto's, haha. Goeie taart. Deze post is gewoonweg hilarisch, Sien. (En dan lach ik je natuurlijk toe!)

 
At 30/05/2006 08:05, Blogger Sien said...

Die foto van jou zegt alles, dat lachje haha !
Deze foto's heb ik al een paar jaar in m'n computer zitten, 'kweet niet, kreeg ze een keer toegestuurd, en dat zijn dan van die dingen die ik maar bewaar voor de lol, zo heb ik ook een heleboel filmpjes maar ik weet niet hoe je dat moet doen, komt nog wel een keer.

 

Enregistrer un commentaire

<< Home