jeudi 25 mai 2006

De badkuip dementie test!


Tijdens een bezoek aan een verpleeghuis vraagt een bezoeker aan de directeur wat het criterium is, om een patiënt opgenomen te krijgen.

Wel, zei de directeur, we vullen een badkuip met water, dan krijgt de patiënt een theelepel, een theekop en een emmer.
Dan vragen we hem/haar om de badkuip leeg te maken.

Oh, ik snap het al zei de bezoeker, een normale persoon gebruikt de emmer omdat die groter is dan een theelepel of een theekop.

Nee, antwoordde de directeur, een normale persoon zou de stop uit de badkuip trekken.

Had U liever een bed bij het raam of in het midden van de kamer?

4 Comments:

At 25/05/2006 18:03, Blogger MacBuccaneer said...

Goeie grap, doe mij maar een bed bij het raam. Kan ik nog genieten van het uitzicht!

 
At 25/05/2006 19:17, Blogger Sien said...

Macbuccaneer !! I'm flattered, welkom in m'n dorpscafé ! Zo wordt het echt gezellig !

 
At 28/05/2006 22:28, Blogger Michael van Eekeren said...

Ik vind vooral de mop over de psycholoog heel goed. Hoe meer ik over nadenk, hoe meer ik dat hele vak, althans de manier waarop het bedreven wordt, complete onzin ga vinden. Ik ben zeer geïnteresseerd in de psyche van de mens, maar als je naar die zwetsers moet luisteren dan wordt je vanzelf gek.

 
At 29/05/2006 11:35, Blogger Sien said...

Waar zal ik jouw bed zetten, Mike ?

 

Enregistrer un commentaire

<< Home