vendredi 12 mai 2006

Happy Birthday !!!


Vandaag, 12 mei 2006, is de verjaardag van 3 personen uit mijn vriendenkring, Anne, Sebastien en de kleine Arnaud, zoon van Kick en Minou. Het idee om hier over te schrijven kwam eigenlijk omdat ik sinds een paar maanden John heb leren kennen via Mike en de "blog" en zijn blog "Twigtsenior" ging vandaag over een foto van zijn liefste, zijn vrouw Wendy, waarop ik meteen reageerde. Sinds ik op de blog van John kom zie ik foto's van Wendy en continu moet ik aan Anne denken (nou is dat natuurlijk vrij persoonlijk, want ik denk dat iedereen wel iemand in iemand anders ziet, en hier is het compleet vreemd aangezien ik noch John, noch Wendy persoonlijk ken, alleen van foto's. Zodra ik dus een foto van Wendy zag moest ik aan Anne denken.)
Nu komt John dus precies vandaag, op 12 mei, op de verjaardag van Anne met een foto van Wendy, dus mijn reaktie is : toeval of destiny ? (Misschien vinden jullie dat ze absoluut niet op elkaar lijken (deze foto van Anne is al een paar jaar oud, maar zolang ik het
maar zie...)
In ieder geval, van harte gefeliciteerd aan mijn lieve vriendin Anne, mijn zus, de vrouw van mijn minnaar...(private joke, en die me ondertussen gedumpt heeft omdat ik zo snurkte hahaha) we hebben zo al samen een boel meegemaakt in die 20 jaar, en we zijn nog niet klaar, ik hou van je en dank je mijn vriendin te zijn voor altijd.

Aan Seb; we zijn dol op je ! Pizza-avondje, voetbal, filmpie, BBQ, feesten en muziek (wat een DJ!!!) en van alles nog wat, huilen en lachen, mijn dochter, jouw zoon, we blijven voor altijd bij elkaar, peetoom en peettante, jammer dat we nu zo ver weg wonen, en last but not least, Arnaud (tje), gefeliciteerd grote vent, je zal groot worden, dat weet ik zeker !
Ik wil zeker niet mijn hartsvriendin Fabienne vergeten, die gisteren jarig was, weer zo'n stier,
daar zal zeker nog wel een appart poststuk over geschreven worden, Fabienne is mijn eerste franse vriendin, en dankzij haar is mijn frans vandaag beter dan mijn nederlands...

Hier le 11 mai, c'était l'anniversaire de Fabienne, ma soeurette, mon amie, la première depuis que je vis en France, et grâce (ou à cause) de Fabienne, aujourd'hui je parle mieux le français que le néerlandais. Elle mérite que j'écrive rien qu'un post à son honneur, ça sera pour une prochaine fois car aujourd'hui il faut que je vous raconte ceci, le 12 mai est l'anniversaire de mes amis, Anne, Sebastien, et le petit Arnaud, fils de Kick et Minou. L'idée de parler de ça est venu car aujourd'hui un de mes copains "blogger", Twigtsenior, a mis une photo de sa femme en blog et depuis que je connais John et que je voyais des photos de sa chère et tendre je me suis toujours dis qu'elle ressemblait à Anne (voir 1ère photo au-dessus). Il fallait qu'aujourd'hui, l'anniversaire d'Anne, il mette sa photo sur son blog, je lui ai dit : coïncidence ou destin ? A vous de voir, en tout cas, je voulais rendre hommage à mes amis, Anne, tu est ma soeur, la femme de mon amant... (sauf qu'il m'a largué car je ronflais trop...) on en a fait des choses et ce n'est pas fini, je t'aime et merci d'être mon amie pour toujours.
Seb, on t'adore, les soirées Pizzas, foot, film, BBQ, fête et musique (quel DJ!!!), les rires et les pleurs, ma fille, ton fils, on est liés pour l'éternité et tant mieux, parrain, marraine, on sera toujours là pour eux.

And last but not least, Arnaud, bon anniversaire mon grand, tu sera un grand, ça se sent !!!

2 Comments:

At 17/05/2006 13:00, Blogger TwigtSenior said...

Sien, het was eigenlijk geen toeval dat ik de foto van wendy plaatste. Onze trouwdag is 13 mei, dus ik was in the mood om mijn knappe vrouw aan de buitenwereld (weer eens) te laten zien. Anne is ook heel mooi, maar veel gelijkenis zien we eigenlijk niet zo. Maar zoals je zei, als jij het maar ziet!

Gefeliciteerd met al die leuke vrienden en familie daar, volgens mij ben je wel een gelukkig mens!

 
At 17/05/2006 14:28, Blogger Sien said...

Dat heb je zo, je ziet een foto van iemand en dan denk je, goh wat lijkt die op die of die, afijn,jouw vrouwtje mag er zeker wezen en gefeliciteerd met de trouwdag, een gelukkig mens ben ik zeker, dit poststuk heeft me eigenlijk zin gegeven om zo eens over iedereen (vrienden en/of familie) een stukje te schrijven, mensen waar ik van hou en waar je je leven mee door gaat, het is toch al zo kort dus ik vind het fijn hun te laten weten dat ik om ze geef (Anne belde me ook meteen op om te bedanken voor de lieve woorden).

 

Enregistrer un commentaire

<< Home