lundi 23 avril 2007

Het is weer voorbij die warme winter...of stom cafégeklets over die lange haren van Philippe



Op naar de hete zomer... haren eraf voor allebei..., Philippe en Bart dan hè, niet onze lieve Paquerette of Pablo.
(Ja Mike, zo doe je dat, goed scheren is ook een vak en het staat toch wel netjes, je ziet dat ik het nog kan, kom maar langs, gratis haircut met een glaasje erbij !)

Je moet weten dat dit al jaren speelt, die haren van Philippe, volgens mij heb ik het er al eens over gehad, altijd maar ruzie in de familie waarom hij altijd die stekeltjes had en niet een leuke "coupe", nou Philippe kan geen "leuke coupe" hebben met zijn haar dus nu zijn ze er weer lekker AF, die stomme lok ! Ik blij ! (Hij ook hoor !)

4 Comments:

At 23/04/2007 17:20, Blogger Marina said...

Nog meer kroegpraat!:
Er komt een man bij de kapper om geknipt te worden. Hij zegt: "Ik wil geen haar over mijn linkeroor, m'n rechteroor moet bedekt blijven, linksachter recht en rechts achter kort en in laagjes, linksboven kort en rechtsboven lang...."
"Ja maar!" zegt de kapper "dat kan toch niet!"
"Nou," zegt de man "zo heeft u het de vorige keer anders ook gedaan"

 
At 23/04/2007 17:39, Blogger Sien said...

En die vent die bij de kapper komt, en die kapper maar kletsen, en blabla en bla bla en klepperde klep, kapperspraatjes, vraagt i aan de man, "hoe wilt u dit keer geknipt worden ?" "IN STILTE !" antwoord hij !

 
At 26/04/2007 12:30, Blogger Michael van Eekeren said...

Ik laat lekker mijn baard niet zo trimmen en mijn haar al helemáál niet. Hij is precies zo als ik hem wil. Heerlijk.

 
At 26/04/2007 12:34, Anonymous Anonyme said...

Hap !

 

Enregistrer un commentaire

<< Home