jeudi 19 octobre 2006

I get a Kick out of...

(Dit was een zware "Beaujolais Nouveau" avond, ik moest die foto een keer laten zien, nou hier dan, en wel op de blog van Sien laat 'ns Sien... zodat iedereen hem kan sien)
Ja jongen, ook jij komt op mijn blog te staan, van harte met je 15de verjaardag...

Kick is Kick, Kick is mijn vriend, al zeker zo'n 25 jaar, zonder Kick was ik niet met Riviera Expat begonnen en zonder Kick was mijn nederlandse hart ten onder gegaan. Hij is degene die me altijd doet herinneren aan de fijne nederlandse gezelligheid, nederlands ben je, nederlands blijf je ! (nee, ik wordt geen lid van de nederlandse club...)



Kick woont ook al zolang als ik in Frankrijk, nadat hij jaren in Spanje was en voor mijn vader's zaak werkte, heeft een hele lieve nederlandse vrouw, Minou, (we moeten tenissen, komt er niet van !) met drie waanzinnige kids (deze foto is jammergenoeg van een jaar of twee geleden maar ze worden alleen maar mooier, wat wil je met zo'n moeder hahaha!)

Kick kent mijn familie goed, heeft mijn lieve pappie ook gekend ("zou het niet eens tijd worden om kennis te maken jongeman ?" heeft mijn vader hem ooit gezegd... inside joke.) Kick is degene die me nog ieder jaar op mijn vaders verjaardag belt.

Kick is met zichzelf en z'n zaken bezig maar heeft altijd wel even tijd voor me. Kick is een echte vriend, ik kan op hem rekenen. Hij staat voor me klaar en kan zich ook zorgen om me maken. Kick, dank je wel, dank je voor je eeuwige vriendschap, bon anniversaire partner!

2 Comments:

At 20/10/2006 22:23, Blogger Michael van Eekeren said...

Was dat die keer op de Vignal? Die avond dat we met zijn alleen zo saai hebben zitten drinken en niet hebben gezongen?

 
At 20/10/2006 22:28, Blogger Sien said...

Ja pas maar op, ik heb van jullie ook een stelletje wilde foto's van die avond... niet alleen die avond, wat dacht je van Karin's verjaardag, mocht je me ooit willen blackmailen dan heb ik goed spul als tegenhanger !

 

Enregistrer un commentaire

<< Home