vendredi 29 septembre 2006

Muziek, oud en nieuw.

Ik heb besloten om iedere week een overzichtje te geven van mijn muzikale keuze, alle oude of nieuwe CD's die ik beluistert heb die week of die me aan iets bijzonders doen en deden denken.


Vandaag, tijdens het koken voor een speciaal dineetje vanavond luisterde ik met veel plezier naar deze CD die ik alweer bijna zo'n 10 jaar heb, BABYFACE Unplugged, New York City 1997.
Als speciale gasten waren er Eric Clapton, Stevie Wonder, Shanice Wilson, Beverly Crowder, en nog meer bro's and sis'. Een hele prettige CD om naar te luisteren, ik vind wel dat deze man talent heeft, niet alleen als componist maar ook als performer.

Ik heb niet het technische talent (zoals sommige van mijn blog bro's en sis') om op mijn blog een stukje te laten horen of een video te laten zien, sorry.

2 Comments:

At 15/10/2006 23:27, Blogger Luepp said...

Volgens mij noemen ze de muzieksoort van Babyface - waarvan ik overigens nog nooit had gehoord - tegenwoordig "arrenbie". Ja, net als "Kootenbie". Zo klinkt het. Ik vind dat grappig. De muziek van Babyface, intussen, heb ik bij iTunes winkel geluisterd. Arrenbie is niet helemaal mijn muziek - teveel rimshots en vrouwenliefhebberij (zeg ik dat? kun je daar wel teveel van hebben dan? Rare tekst) - maar het nummer "Talk to Me" leek me bijvoorbeeld wel leuk. Goeie groove. En volgens mij is die gitarist die opvult Johnny "Guitar" Watson. Klopt dat?

(Groeten van Huib - we zijn stil maar nog wel springlevend.)

 
At 16/10/2006 11:29, Blogger Sien said...

Babyface schrijft voor hele bekende artiesten vandaar dat hij zelf als zanger niet echt bekend is, maar hij heeft wel talent. Ik ben ook wat stil maar veel te springlevend, druk met werk, huizen bekijken en kids etc, normal life zullen we maar zeggen...

 

Enregistrer un commentaire

<< Home