mardi 26 septembre 2006

Chakalates


Chaka Khan kan ik natuurlijk uren over kletsen, wat ik aan herinneringen heb, wat Chaka in mijn leven betekent, ik zou op een regenachtige zondag een geweldig poststuk kunnen schrijven maar nu dus even niet. (heb een autobiographie met speciale dedicace... moest ik er even bij zeggen...) Maar wat ik even leuk vond is dit, kwam dit tegen via haar website van de Chaka Khan Foundation, deze geweldige Chakalates... (Belgian Dark and White Chocolate Truffles nestled in a Milk and White Chocolate Box. 12 for $45 and 6 for $25. A portion of the proceeds from Chakalates benefit the Chaka Khan Foundation).
3,75 $ per stuk is mij wat te veel voor een chocolaatje, maar ja dan heb je het over een chakalaatje... en het is voor een goed doel toch ?
Bij mij zouden ze niet lang in dat laatje liggen, Chaka..., weg chakalaatje... Hé Chaka waar laatje het? (Bij haar zijn die kilo's ook goed te zien, nu begrijp ik het)
Hoe verzinnen ze het, alleen het woord Chakalates al... good title for a song Chaka !

Mother !!!




2 Comments:

At 29/09/2006 19:02, Anonymous Anonyme said...

Goed bedacht! Wat een schitterend mens is het ook!

 
At 29/09/2006 19:26, Blogger Sien said...

she sure is !!!

 

Enregistrer un commentaire

<< Home