mercredi 20 septembre 2006

Mijn Bartman IV



Deze vieze gipspoot is er vandaag afgegaan, nog enkele dagen antibiotica en een paar maal naar de fysiotherapeut... maar zoals je ziet had hij er afgelopen zondag al weer zin in, muziek keihard en Phil Collins made his day !!!

Ce plâtre dégoûtant a été enlevé aujourd'hui, quelques scéances de kiné et encore deux boites d'antibiotiques et le tour est joué... déjà dimanche dernier Bart s'est éclaté sur du Phil Collins, il avait hâte qu'on en finisse...

3 Comments:

At 21/09/2006 12:16, Anonymous Anonyme said...

Gelukkig maar, die Bartman is weer in zijn oude doen zo te horen!

PS: kom maar op met je verhalen over vroeger, uit het Brabantese land.

 
At 21/09/2006 12:22, Blogger Sien said...

séedegij ??? 's Broabant, goeie tijde ! Ik zal m'n best doen, maar ook mijn geheugen en herinneringen aan vroeger moet even updated worden (hoezo we worden oud ?)

 
At 21/09/2006 17:05, Anonymous Anonyme said...

Tja als ik mijn zus niet had dan had ik bijna geen verleden om op terug te kijken, zij weet zich altijd alles tot in detail te herinneren!

 

Enregistrer un commentaire

<< Home