lundi 3 juillet 2006

What a coincidence


A chicken farmer went to a local bar, sat next to a woman, and ordered a glass of champagne.
The woman perks up and says, "How about that? I just ordered a glass of champagne, too!"
"What a coincidence," he said, "This is a special day for me. I'm celebrating."
"This is a special day for me, too, and I'm also celebrating!," says the woman.
"What a coincidence," says the man.
As they clinked glasses he asked, "What are you celebrating?"
"My husband and I have been trying to have a child, and today my gynecologist told me I'm pregnant!"
"What a coincidence," says the man. "I'm a chicken farmer. For years all my hens were infertile, but today they're finally laying fertilized eggs."
"That's great!" says the woman, "How did your chickens become fertile?"
"I switched cocks," he replied.
She smiled and said, "What a coincidence."

8 Comments:

At 03/07/2006 15:01, Anonymous Anonyme said...

Hoi Sien,

Hoe kom jij toch altijd aan die grappige verhaaltjes? Een plezier om ze te lezen!

Ciao...

 
At 03/07/2006 15:21, Blogger Sien said...

Hier en daar en everywaar... leuk dat jij een stamgast bent ! Proost !

 
At 03/07/2006 17:43, Anonymous Anonyme said...

Proost!

 
At 03/07/2006 17:44, Anonymous Anonyme said...

Sorry dat was ikke, Angie, vergat mijn naam in te vullen

 
At 06/07/2006 10:14, Anonymous Anonyme said...

Zeg Sien wat vind je ervan, de Fransen staan in de finale!!!!!!
Zal wel groot feest worden, daar bij jullie in het Franse land. Ik hoop wel dat ze dan ook zullen gaan winnen van de Italianen.
Wat een mooi einde aan de loopbaan van Zidane....

 
At 06/07/2006 10:16, Blogger TwigtSenior said...

Doet me denken aan een anekdote uit het verleden. Ik vroeg oen ik in Noorwegen was aan de vriendin van een toenmalige vriend aldaar of zij de Muppets leuk vond en dan wel de Zweedse Chef. In al mijn onschuld vroeg ik toen: Do you like the Swedisch Cock? (met c.o.c.k. zou paul Romer er bij zeggen)
Hilariteit alom...

(Zo die Fransen zijn lekker bezig he? Italië Wereldkampioen dan maar?)

 
At 06/07/2006 10:25, Blogger Sien said...

Ja de Franse hanen zijn zeker goed bezig zo, gisteravond hier met 15 man (7 kids) gekeken met koud buffet, waanzinnig gezellig voetbalfeestje en daarna mochten de kinderen een "bain de minuit" nemen bij Man en Vrouw van E, zwemmen 's avonds, wat een feest ! Op naar zondag, zou echt fantastisch zijn !

 
At 06/07/2006 12:17, Anonymous Anonyme said...

Als ik mij niet vergis speelde Piet Römer rechercheur De Cock met c.o.c.k. ;-)

 

Enregistrer un commentaire

<< Home