dimanche 23 juillet 2006

Spam comments...


Ik heb een heel leuk werkje gehad deze zondagochtend, wel 178 spamcomments uit m'n blog gewist !!!!
Ik neem aan dat sommige ervaren bloggers mij kunnen vertellen hoe ik dit kan vermijden, ik heb de letter verificatie toegevoegd, misschien is dit niet genoeg, maar om iedere dag (dit was over 3 dagen) meer dan 50 anonieme commentaren, met links naar verschillende websites, te krijgen is geen lolletje...
Dank voor een goeie tip !
(Ik hoop dat er nog een blogger aanwezig is met die warmte, iedereen ligt zeker voor pampus in dit weer, of is misschien al op vakantie, nou geniet dan maar lekker, wij gaan nog even door, uitrusten is pas in augustus.)

3 Comments:

At 23/07/2006 14:54, Blogger MacBuccaneer said...

Wat vervelend dat de spammers jouw blog ook hebben gevonden. Wordverification werkt wel, geloof ik. Tenminste, ik heb nooit last van spammers.

Het lekkere weer van de afgelopen week heeft inderdaad geleidt tot inactiviteit op het net. Maar dat moest maar weer eens veranderen. Ookal is hier de schoolvacantie begonnen, weg zijn we voorlopig nog niet.

 
At 24/07/2006 11:33, Anonymous Anonyme said...

Ik dacht al wat is het rustig.... geen nieuws, niemand maakt meer wat mee. Maar goed ik ben er nog hoor om jullie blogs te lezen. Ik kan je alleen geen tips geven aangezien ik niets van blogs maken afweet.
Succes ermee en sterkte met het schonen van je blog.

 
At 24/07/2006 12:20, Blogger Sien said...

We maken genoeg mee zo, klanten die ons niet met rust laten, maar we mogen natuurlijk niet klagen...en het zijn geen verhalen om op de blog te melden. (maar een beetje rust kunnen we wel gebruiken, nog even doorzetten !)

 

Enregistrer un commentaire

<< Home