mardi 18 juillet 2006

Mr.Bean is in Town !

Cannes is volop zomer aan het vieren, toeristen vinden met moeite iedere ochtend een plekje om de auto te parkeren voordat ze als sardientjes in blik op het strand gaan liggen braden... Wat is dan een beter moment om een film te maken, straten afzetten, enorme files creëren en... Rowan Atkinson die van het Palais de Festival afspringt !!!
Kan niet wachten op Mr.Bean 2, ben fan van deze maffe acteur, de tranen rollen over m'n wangen als ik hem al zie !
3 dagen wordt er gefilmd, met achtervolging door Cannes, figuranten, stuntmannen etc. Er is een scène met een enorme file, sommige voorbijgangers kregen een uitnodiging om mee te doen (hun auto was "gecast") Het levert Cannes meer dan een miljoen euro per dag op, de rekensom is snel gemaakt voor de burgemeester, laat Mr Bean maar z'n gang gaan, zomerseizoen of geen zomerseizoen, en laat die film maar gauw komen, ik sta voor in de rij voor een fijne slappe lach.

Plot Outline BEAN 2 : Mr. Bean returns but not for long as he goes on his travels to the south of France where mishap and mayhem begin, by the end Bean even has his video diaries at the Cannes Film Festival.

2 Comments:

At 18/07/2006 15:28, Blogger MacBuccaneer said...

Lachu, Sien! Wil jij niet ook figureren in die film? Kunnen we je meer dan levensgroot op het witte doek bewonderen, dat lijkt me wel wat!

 
At 18/07/2006 18:12, Blogger Sien said...

Oh had ik wel leuk gevonden maar te druk, je zult het met m'n blog moeten doen voordat ik ooit in beeld kom...

 

Enregistrer un commentaire

<< Home