mardi 11 juillet 2006

Welgefeliciflapstaart...


Ik kreeg een hele leuke (net iets te vroege) verjaarskaart waarop stond :
WELGEFELICIFLAP
STAARTEN
SNOEPERDEPOEP
MET JE
VERJAARDIFLOEP !!!
Dat wens ik dus ook aan mijn lieve neef die dit vandaag viert en die mij deze kaart stuurde !
Toen wij klein waren vierden we dit altijd samen op vakantie bij Opa, vorig jaar na minstens 20 jaar toevallig weer een keertje hier samen en hij weet wel dat ik dit jaar speciaal aan hem denk na deze afschuwelijke winter waar hij voor z'n leven vocht, wordt gauw weer onze ouderwetse giegel, -"onkruid vergaat niet", zeg je zelf !!!

4 Comments:

At 11/07/2006 23:39, Anonymous Anonyme said...

Wow! Zo groot heb ik mijn kop nog nooit op internet gezien! Voor sommige mensen misschien effe schrikken :-)

Geniet ervan morgen op de Pirate!

Veel liefs van je verjaardifloepse neef...

 
At 11/07/2006 23:54, Blogger Sien said...

lieperdepiep daar klik je op en je komt bij haverbeke.com, maar daar gebeurd niets.... waar wacht je op om een wereldwebsite van de haverbekes te maken hahaha, gefeliciteerd jongen.
Zo dus jij komt op mijn blog, maar dit is de eerste keer dat je commentaar geeft alleen omdat JOUW KOP hier staat haha, je hebt vast nog wel wat anders te vertellen !
Dikke zoen, ook aan Annemiek en tommorow will be my day !

 
At 12/07/2006 11:26, Blogger Sien said...

@Angie, ik heb je comment verplaatst naar de volgende post, dank je wel ! Kus terug.

 
At 12/07/2006 12:36, Anonymous Anonyme said...

Ja ik was er vroeg bij wat je weblog betreft dan! ;-)

 

Enregistrer un commentaire

<< Home