mercredi 26 juillet 2006

Spam alot... of spam comments II

Ik ben er nu wel zo'n beetje achter gekomen dat ik "spamcomments" krijg omdat ik heel nieuwsgierig naar verschillende bloggen ben gaan kijken die door "Blogger.com" als "interresting blogs" worden vermeld... Dat zijn verschillende amerikaanse blogs, sommige wel grappig, sommige vreselijk, afijn, NU heb ik wel door dat je dit dus gewoon niet moet doen. Maar het zijn wel blogs die door Blogger.com worden aanbevolen ???

Quit the spam, ik word er malloot van...

Je begrijpt natuurlijk wel dat Monthy Python hier niets mee te maken heeft, humor, dat is toch wel het beste in deze wereld... dat hebben die spammers not alot !

2 Comments:

At 27/07/2006 13:44, Blogger Luepp said...

Bedankt voor de waarschuwing, Sien. Ja, dat is inderdaad waar, de Pythons hadden een sketch waarin ze vinnig "spam, spam, spam" riepen. Ik weet niet meer waar het op sloeg en zal het indertijd ook wel niet hebben geweten - ik moest toch gewoon sowieso om ze lachen, wat ze ook deden of zeiden. Maar hier is een etymologietje van het woord: spam [is a]
proprietary name registered by Geo. A. Hormel & Co. in U.S., 1937; probably a conflation of spiced ham. Soon extended to other kinds of canned meat. In the sense of "Internet junk mail" it was coined by Usenet users after March 31, 1993, when Usenet administrator Richard Depew inadvertently posted the same message 200 times to a discussion group. The term had been used in online text games, and it was from the comedy routine in British TV show "Monty Python's Flying Circus" where a restaurant's menu items all devolve into spam
(Online Etymology Dictionary).

 
At 27/07/2006 14:33, Blogger Sien said...

Daar is Meester Huib weer, geweldig, je hebt altijd een lesje klaar liggen hahaha ! Leuk, bedankt !

 

Enregistrer un commentaire

<< Home