dimanche 5 novembre 2006

Last full moon before MAN

4 Comments:

At 06/11/2006 16:07, Blogger MacBuccaneer said...

Jaha, en bet belooft heel spannend te worden.
We zien elkaar dan vast!

 
At 09/11/2006 14:56, Anonymous Anonyme said...

He Sien, Mijn zus is geslaagd!!!!!
Goed he! Ik heb begrepen dat jullie elkaar ontmoet hebben bij de presentatie van MAN. Leuk hoor!

 
At 09/11/2006 16:10, Blogger Sien said...

Het was een hele belevenis om voor MAN te gaan, èn om mijn co-bloggers te ontmoeten. Een poststuk volgt...want ik heb ondertussen MAN gelezen, (niet in één ruk maar in één wip...)

 
At 09/11/2006 17:45, Anonymous Anonyme said...

Hahaha, leuke woordspeling, ik ben benieuwd, hoorde van mijn zus dat ze(een gesigneerd nogwel!) exemplaar gaat opsturen! Wat een verrassing, ik had gedacht nog wel eventjes te moeten wachten op MAN, maar hij wordt me dus bijna letterlijk in de schoot geworpen.

 

Enregistrer un commentaire

<< Home