jeudi 14 septembre 2006

POST IT

Ik ben een ontzettend "post it" mens, overal op mijn bureau liggen post its, boodschappenlijstje is een post it, een berichtje snel aan Philippe is een post it, niet vergeten papiertje is een post it, de messages op m'n antwoordapparaat gaan op een post it, even snel een klant aan de telefoon en niet vergeten dit, en niet vegeten dat ; hup een post it en het liefst in allerlei verschillende kleurtjes... Je zult zeggen : "daar zijn die dingen toch voor"? Dat is zo, maar ik kwam deze comic tegen, dit gaat te ver, dit zal ik Philippe nooit aandoen, hahaha :

1- Hi darling, hope you had a great day

2- Your dinner is in the fridge

3- Bon appétit

4- Don't forget your pills

5- OOOOhhhh Yes Yes YEEEEEEEEEEEAAAAASSSSSSSSS !!!!!!!

3 Comments:

At 14/09/2006 17:48, Anonymous Anonyme said...

Gelukkig maar want anders zou ik meelij krijgen met Phillippe!

 
At 16/09/2006 11:23, Anonymous Anonyme said...

Ha ha heel herkenbaar Sien! Ik heb inmiddels allemaal verschillende varianten gekocht van fluoriserend roze en oranje tot rustgevend blauw. Aan het einde van een dag op mijn werk ligt de hele prullenbak vol met gekleurde verfrommelde (want afgewerkte) notities. Ik zou niet meer zonder kunnen terwijl die dingen nog maar een aantal jaar bestaan. Wat zou ik ook graag zo'n briljante uitvinding doen.

 
At 16/09/2006 11:28, Blogger Sien said...

Ik kreeg laatst een enveloppe, daar zat een "hart" vormige post it in met "ja" erop... dat was het antwoord van een klant op mijn vraag of hij een nieuw jaarcontract wilde afsluiten ! Ik ga op zoek naar alle verschillende vormen van post it ! Brengt kleur en gezelligheid in je werk !

 

Enregistrer un commentaire

<< Home