mardi 12 septembre 2006

De zonnebloemen van mijn bloempje.


Dorine, mijn zonnetje, mijn bloempje, heeft in juni deze prachtige mini zonnebloemen gezaaid en ze is nu dolblij dat er eindelijk wat bloeit. Het leuke ervan zijn alle verschillende kleurtjes, ik heb er gauw wat foto's van gemaakt want de weersverwachting voor het einde van deze week is heel slecht, dus ben ik bang dat de stortregen dit antieke marmeren bad vol zal laten lopen !

Les minitournesols de Dorine, semés en juin, ont enfin décidés de fleurir, plein de couleurs et de fraîcheur, j'en ai profité de les prendre en photo car il parraît que la fin de la semaine va être horrible, la pluie va ballayer cette jolie floraison et remplir cette baignoire antique en marbre.




4 Comments:

At 13/09/2006 13:11, Anonymous Anonyme said...

Prachtig! wat een groene vingers heeft Dorine!

 
At 13/09/2006 19:42, Blogger MacBuccaneer said...

Ze zijn prachtig! Maar je hebt gelijk: je dochter is het mooiste zonnebloempje.

 
At 14/09/2006 18:33, Blogger TwigtSenior said...

Ha, eindelijk een recente foto van moeder zonnebloem.
Gefeliciteerd, Dorine met je leuke Zonnemoeder!

 
At 14/09/2006 18:59, Blogger Sien said...

Hé grapjas, leef jij ook nog ?

 

Enregistrer un commentaire

<< Home